חיפוש

טעינת פריפייד פלאפון

את המושג "פוסטפייד" בכל מה שנוגע לתקשורת סלולארית רובינו מכירים, אם כי לא ממש מודעים אליו. ה"פוסטפייד" הוא למעשה תשלום לאחר השימוש בשיחות, בהודעות ובגלישה באינטרנט, וכמעט אצל כולם היום הוא מתקיים על בסיס חבילה שהוחלט עליה והיא זו שעובדת לאורך זמן.

אבל יש גם אפשרות של טעינת פריפייד, יש גם אפשרות של סים טוקמן מה שאומר שקונים מראש את כמות השיחות, ההודעות והגלישה.

איך זה עובד?

טעינת פריפייד פלאפון כשמה כן היא, טעינה מראש של סים פלאפון טוקמן. כל מה שצריך זה לקנות כרטיס סים טוקמן חדש אם אין אחד כזה מה שמאפשר לקבל מספר נייד, להכניס את הסים למכשיר ולקבל שיחות. אבל בשביל להוציא שיחות עם סים פלאפון טוקמן צריך להטעין את הסים, מה שאומר לשלם על כמות מסוימת של שימוש מראש וכשמסיימים להשתמש אפשר להטעין שוב. חשוב שתדעו שבפלאפון אם תעשו טעינה אחת לפחות, המספר יישמר לכם ל-5 שנים!

כמה דברים חשובים

מי שרוצה לתת לילד שלו את האפשרות להיות עם מכשיר סלולארי אבל גם לשלוט בשימוש של הילד, זה פתרון מעולה, כמו גם פתרון לשלל צרכים אחרים. התשלום מתבצע מראש ככה שלא ניתן לחרוג מהחבילה, אך היום אפשר לטעון 3000 דקות שיחה ו-3000 הודעות (במילים אחרות – ללא הגבלה) כמו גם נפח גלישה גדול כך שאפשר להיות רגועים. כשמדובר על סים פריפייד של פלאפון השימוש אפשרי רק במכשירים ניידים מה שאומר מדור 3 ומעלה.

אין ספק שטעינה מראש של כרטיס סים היא אפשרות ששווה לשקול בלא מעט מצבים. כך יודעים מראש כמה עומדים להוציא וכך ניתן להשתמש רק כשרוצים ולא חייבים להפעיל את הכרטיס כל הזמן.

סינונים
Sort
display